.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین اظهارات علی اصغر یوسف نژاد ؛
رد پای برخی نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر ضد دولت
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که برخی از نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر مقابله با دولت تدبیر و امید فعال شده اند .

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با ایرنا افزود: این عده از نمایندگان پس از حذف شدن از فهرست انتخاب مردم در هفتم اسفند ماه 94 ، در اتاق فکرمقابله با دولت جذب شدند .

وی ادامه داد : این نمایندگان تندرو به دنبال ناکام ماندن برنامه های دولت یازدهم هستند و سنگ اندازی ها پیش پای دولت تدبیر و امید برای ناموفق نشان دادن در اذهان مردم صورت می گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بزرگنمایی حقوق های غیرمتعارف را از کارکردهای اتاق فکر مقابله با دولت با حضور این نمایندگان تندرو اعلام کرد.

یوسف نژاد گفت: انتظار ما از دولت تدبیر و امید ، بخصوص کابینه مجرب این بود که مسایلی چون فیش های حقوقی نامتعارف را که ارثیه بر جای مانده از سنوات گذشته بوده ، زودتر از این که از سوی اتاق فکر ضد دولت رونمایی شود ، خودشان با تدبیر این مشکل را رفع می کردند.

وی اضافه کرد: البته دولت تدبیر و امید به محض ورود به موضوع فیش های نامتعارف ، کارهای خوبی انجام داد که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر به مردم دارد.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با دفاع از عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی گفت که دولت در حوزه اقتصادی هم توانست ثبات خوبی را ایجاد کند و قطار اقتصاد را به ریلی اصلی خود برگرداند.

یوسف نژاد کاهش تورم را یکی از دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و اشتغال و اقتصاد را دو برنامه مهم برنامه مجلس دهم اعلام کرد که با همراهی دولت اجرایی می شود.

مازندران 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که هفت نماینده نخستین بار صندلی سبز نمایندگی مردم این خطه شمال کشور را در مجلس تجربه می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1395
اصغر عمو خیلی تند نشو...... تدبیر تدبیر ...خداحافظ بی تدبیرها...بهار نزدیک بهییه...
پاسخ ها به این نظر
مهدی زاده 28 تير 1395
آقای یوسف نژاد، اگر 24 ساعت مثل طبقه محروم جامعه زندگی کنید معنی حقوق های نجومی را درک می کنید. جای یک کارگر نایلون بدست منتظر یک ساعت کار باشید تا یک لقمه نان سر سفره جمع شده تدبیر و امید ببری.
نا شناس 26 تير 1395
یوسف نژاد من در استان از طرفداراهایت بودم ولی با این اظهار نظر نظرم برگشت بزرگنمایی کجاست اینها یکسری دزد و غارتگرند - باز تو هم میگی دولیت گذشته این دیگه نخ نما شده -کابینه مجرب یا کابینه از کاراافتاده ها
نا شناس 26 تير 1395
اقاي نماينده محترم آياقيش حقوقي بااين مبالغ بزرگنمائي است كه دادهمه مردم رادرآورده است پس عدالت درحكومت اسلامي كجا رفته اين همه مشكلات و بيكاري وفساد وگراني و........از بي.....بعضي از مديران بي تجربه و..... است
همای 26 تير 1395
ظاهرااقای یوسف نژادازبهرمندان فیشهای نجومی هستندکه اینطوربراشفتندوگرنه دولتی که حتی به نام پروژههای دولت قبلی نظیرمسکن مهرویاصندوق مهرامام رضارحم نکردودرضدیت بادولت گذشته اسم انهاراتغییردادچطوردرخصوص فیشهای حقوقی نجومی که به دروغ به دولت قبلف نسبت میدهیدعکس العملی نشان نداد.؟؟؟؟؟اقای یوسف نژادمردم راچی فرض کردی؟؟؟؟؟
نا شناس 26 تير 1395
اتاق فکرمقابله بانظام رادوستان شماره انداختند که فتنه 88رارقم زدند،این دولت آنقدرناکارآمدهست که نیازبه اتاق فکربرعلیه آن نیست.کافرهمه رابه کیش خویش پندارد
همای 26 تير 1395
همانطوری که نمایندگان ناکام مجلس هشتم که ازورودبه مجلس نهم بازمانده بودندباحمایت اقای روحانی وتخریب شدیددکتراحمدی نژادطی چندسال اخیرازالطاف دولت تدبیروامیدبهرمند وواردمجلس شوندنمایندگان ناکام مجلس گذشته هم حق دارنددرعرصه سیاست به دلخواه خودشون حرکت کنند.اماربطش به اقای یوسف نژادچیه رامتوجه نمیشوم؟یعنی شماحق داشتیدبرعلیه دولت قبل کارکنیدولی کسی حق نداره برعلیه دولت محبوب شماکارکنه؟؟؟؟؟؟جناب اقای وکیل الدوله
دوستدارفکرشمانه عمل! 27 تير 1395
آقای یوسف نژاد:بنظربسیاری کارشناسان ونیزتوده مردم اضداداصلی دولت یازدهم ناکارآمدی وبی لیاقتی برخی مدیران ازبالاتاپایین ودرعین حال زیاده خواهی وفیشهای نجومی است.نماینده شجاع مردم شریف ساری:دولتیکه درزیرمجموعه خودش نمیتوانداعتدال ایجادنمایدودرنظام پرداختهاتبعیض راروامی پنداردورییس جمهوریکه بعدازچهارسال ازتخلفات زیرمجموعه اش بی خبرمیماندوبرخی آدمهای بی دردومنمول رادوروبرخودجمع نموده واراده ای درتغییرمدیران کهنه گرادیده نمیشودودههامشکل دیگرنیازبه ضدندارد!برادرفرهیخته ام:این عملکردنامطلوب است که اضدادرابه میدان میآوردولبهارامی گشاید!دوست فرهمندم:شمابارهااعلام فرموده ایدمردم به افراطیون وبسترسازان ارتشاءواختلاس رغبتی ندارندپس خوب عمل نماییدتامردم به دنبال ناجی جعلی نروند!آنکه حساب پاک است......!!!
123 27 تير 1395
پنپه !پس تمام قد از دولت حمایت میکردند !!!!!
نا شناس 27 تير 1395
یعنی با این عملکرد دولت و روزانه بیش از سه دروغ تحویل مردم دادن دیگر برای زدن دولت نیاز به اتاق فکر هست؟؟؟؟؟؟
فرهنگی 27 تير 1395
آقای نماینده ساری : بعضی از نمایندگان ساری و حتی نمایندگان دوره قبل مانع تغییر کارشناسان بی تجربه ضعیف ادارت می شوندو هموز هم در ادارات دستور می دهند پس آن اعتماد ما به شما چه شد
كريم 28 تير 1395
اقاي نماينده مثل اينكه تغييرات در اين دولت اتوبوسي بوده تا نيروهاي خدماتي عوض شدند چطور مديران از باقي مانده دولت قبلي هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 28 تير 1395
جناب آقای دکتر یوسف نژاد
برای تخریب این دولت اتاق فکر نیاز نیست! عملکرد مسئولین رده بالای این استان خود بزرگترین تخریب این دولت میباشد.
لطفا" به جای حرف عمل کنید.
سلام 28 تير 1395
آقای یوسف نژاد وسایر نمایندگان مازندران شما به وظیفه خود عمل کنید بعد در مورد سایر مسائل گمانه زنی کنید
مجلس ایجاد 19 منطقه ویژه تجاری اقتصادی در 7 استان کشور ازجمله گلستان را تایید کرد نمایندگان مازندران کجا بودند؟
رحمت 28 تير 1395
آقای دکتر مردم هیچ گشایش جدیدی در زندگی حس نمی کنند شما می خواهی به زور بگویی دولت عملکرد مناسب داشت؟
در سیاست خارجه که میگویی منظورت انفعال در یمن انفعال در برابر عربستان قطع رابطه سودان جیبوتی مالدیو و کاهش سطح روابط امارات و... است
انفعال سیاسیت خارجی دولت به حدی است که نتوانست در عرصه ورزش میزبانی ایران در مسابقات با عربستان را حفظ کند
پاسخ ها به این نظر
عاقل 27 تير 1395
قطع رابطه با عربستان بخاطر حمله و آتش زدن ساختمان سفارت عربستان در تهران و مشهد توسط همفکران شما اتفاق افتاد، جیبوتی و سودان و مالدیو در نقشه جهان در کجا هستند که در دولت قبل با ایران رابطه داشتند و چه سودی برای کشور داشتند ای کاش اصلا رابطه بر قرار نمی شد .
منصف 28 تير 1395
شمال نیوز ! واقعا مریضی . خدا از شما نگذره . چرا کامنت های موافق تحلیل درست آقای یوسف نژاد را نمی گذارید. رسالت رسانه و وجدان را دفن کردید؟ شما مسلمانید ؟
نا شناس 28 تير 1395
آقايوسف نژاد خدا راشكر كن اين دوره بخاطر بعضي ازآقايان راي آوردي چندين سال درگوشه ازاين مملكت آرام نشسته بودي بزرگنمایی کجاست آقاجان دولت گذشته گذشت شما چكار كردين براي اين ملت
نا شناس 28 تير 1395
من دلم برای وزیر نفت میسوزه که پول نداره یارانه بده و آخر هر ماه عذا میگیره.البته الان معلوم شد برای چه عذا میگیره چون باید با هم حقوق نجومی بگیرند
قاسم 28 تير 1395
باسلام یوسف نژادعزیز پول وسرمایه مملکت را اصفهانیها وکرمانیها وفارسها برده اند شما تازه به هوش آمدین
نا شناس 27 تير 1395
تعجب کردم آقای عباس رمدانی بشود منتقد یوسف نژاد؟؟؟؟؟بعیدهست؟چه اتفاقی افتاده آقای رمداتی؟
دل واپس 28 تير 1395
راستی جناب یوسف نژاد سردمداران وعامرین فتنه 88یکی روز ی ریس جمهور مابود یکی روز ی ریس مجلس ما بود یکی هم رو زی نخست وزیر ما بود ...همین آقایون به بهانه تقلب در انتخابات 8ماه کشور ودولت قبل را زمین گیر کرده بودند .نظرتون چسه دکتر جلن.
قاسمی 28 تير 1395
اقای به اصطلاح نماینده مردم ، شما نماینده مردم هستید یا نماینده دولت بجای اینکه از مجاری قوانین جلوی این ناحقی ها وبی عدالتی های این دولت بی تدبیر را بگیرید مدافع انها شدید چون تا قبل از نمایندگی از بدنه همین دولت بودید و دولتی که کابینه و اغلب استانداران و معاونینش رااز قبرستان اوردند و اکثرا بالای 15 ساله که بازنشسته شده بودند . نردبان این جهان ما و منیست اخرش این نردبان افتادنیست
لاجرم انکس که بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست
نا شناس 28 تير 1395
به تو چه !
نماینده مردمی یا نماینده دولت ؟
انها هم نماینده مردمند و به نمایندگی از مردمی که از اقدامات دولت راضی نیستند ، اظهار نظر می کنند .
به تو چه ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.